Izjava o konverziji valute vrijedi samo za plaćanje izvan RH.
Sva plaćanja biti će izvršena u Eurima. Iznos koji će se naplatiti se dobiva kroz konverziju cijene prema važećem konverzije. Prilikom terećenja vaše kreditne kartice, isti iznos se pretvara u lokalnu valutu prema tečaju kartičnih kuća. Kao rezultat postoji mogućnost blage razlike od originalne cijene navedene na našim web stranicama.
REKLAMACIJE I POVRAT
Reklamacije:
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučamo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Ivaro Fashion-u, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte.
na e-mail adresu: [email protected],
na adresu: Ivaro Fashion d.o.o, Heinzelova 62a, 10 000 Zagreb.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Ivaro Fashion d.o.o.
POVRAT robe:
Pravo na jednostrani raskid Ugovora (povrat narudžbe) imaju svi kupci role.hr web shopa. Povrat je moguće zatražiti u roku od 14 dana. Troškove povrata robe snose kupci. Ako osoblje kids.hr web shopa procijeni da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, izvršit ćemo povrat novca na Vaš račun. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena i neoštećena), morat ćete platiti poštarinu u iznosu od 4,50 € kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.
U slučaju spora:
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.